Minimorötter

Sitter här och knaprar minimorötter. Det är både överskattat och underskattat. Överskattat för att man egentligen hellre hade ätit chips, och underskattat för att det egentligen går lika bra att äta morötter. Med en dipp (blandad med minifraiche) känns det dessutom lite roligt.

Dagens intag:

Protein 25%

Fett 38%

Kolhydrater 37%

 

1320 kcal


Btw, någon som har kontakt med denna tjej? Såg att hon har låst sin blogg, vilket gjorde mig ledsen då det verkligen är min största inspirationskälla. Givetvis respekterar jag att hon har låst den, men jag undrar bara om det finns någon möjlighet att få tillgång till den eller läsa de äldre inläggen ... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback