Undrar vad som orsakar illamåendet ...

... kan det vara det ökade intaget av fett ... ? Det är den mest logiska förklaringen. Kanske även att jag äter mindre än förut, men inte jättemycket mindre. Och i sådana fall så borde man må jätteilla när man går på t ex Nutrilett, vilket jag inte kan minnas att jag gjorde.

Idag har jag lagat fyllda köttfärsbiffar med ugnsgratinerade grönsaker. Inte för att det var äckligt över huvud taget, men bara tanken på att äta det igen får mig att vilja spy. Illamående, som sagt. Till kvällsmat åt jag stekt kyckling med isbergssallad, ruccola, spenat och lite bearnaisesås :)

Träning har det givetvis också blivit :D En liten promenad, och snart blir det en lite längre. DOCK har min iPod gått sönder, till min stora sorg :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback