Just nu går det lite trögt

... på grund av personliga problem. Psyket känns tungt och motivationen är som bortsprungen. Helst hade jag velat frossa i choklad, chips och nötter. Men nej. Ska försöka ändå.

Idag har jag ätit bacon-och köttfärsgratäng med tomater, och sedan även lax med tomater och ägg :)
Jag trotsade även alla mina element och gav mig och sprang ikväll. Som synes tog det emot lite, men jag tog mig runt ändå.



Imorgon ska jag göra massa kyckling! Jag älskar kyckling ... det är nog det godaste köttet, trots allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad starkt av dig att ge dig ut även om alla känslor talar för motsatsen. Jag tror på dig och det är bara en viss gräns man måste komma över med motivationen och suget efter choklad och chips - sen blir det lättare. Så kämpa på! Kram!

2009-08-25 @ 15:05:21
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/
Postat av: Jag klarar det

Tack för stödet :) Jag tror ju på mig själv också egentligen, det är bara det att när man får andra problem så är det svårt att fokusera på något sånt här, ehm ... "onödigt". Kram!

2009-08-25 @ 20:06:33
URL: http://jagklarardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback