Jag saknar så mycket

Jag saknar min fd. pojkvän varje dag. Han var min bäste vän och verkligen ett stort stöd i mitt liv, inte bara för viktnedgång utan för allt. Han hjälpte mig, stötte mig. Han var hos mig. Han var min enda trygghet i livet. Sen en dag sa det poff! och han var borta. Tydligen var det roligare att vara ihop med en av hans kompisar.

Och jag saknar att bo i en egen lägenhet. Varje dag påminns jag om hur mycket jag inte vill bo här, i en källare hos min mamma. Det är fuktigt, vått, rått. Jag vaknar med halsont varje morgon på grund av klimatet. Jag hatar varje sekund som jag måste bo här och jag tappar mer och mer suget till att göra något alls när jag vet att det är det här jag har att komma "hem" till.

Kanske klarar jag inte alls av att gå ned i vikt. Kanske är det onödigt att ens försöka ... ? När jag inte ens finner motivation till att städa, duscha eller tvätta kanske prioriteringarna borde ligga på annat håll. Just nu känns det inte som att det går så bra. Och jag vet inte vad jag vill. Om jag vill. Eller hur jag ska nå dit.

Kommentarer
Postat av: therese

Jag vet att du är STARK.

2009-08-28 @ 19:49:03
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: L +100 kg

Jag har inte läst din blogg innan men jag hejjar på dig och tror du kommer klara det! Alla kan gå ner i vikt.. och så länge man inte slutar försöka så misslyckas man inte:) Som en tjej sa till mig: Du kan försöka 1000 gånger om.. men tillslut lyckas du. Och det kommer vi göra. Nån dag!:D

2009-11-16 @ 21:48:51
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: L +100 kg

Jag har inte läst din blogg innan men jag hejjar på dig och tror du kommer klara det! Alla kan gå ner i vikt.. och så länge man inte slutar försöka så misslyckas man inte:) Som en tjej sa till mig: Du kan försöka 1000 gånger om.. men tillslut lyckas du. Och det kommer vi göra. Nån dag!:D

2009-11-16 @ 21:48:51
URL: http://tuggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback