Jag mår illa

Ja, jag mår illa just nu. Jag är även yr, har ont i huvudet och halsen och vet inte om det är en förkylning/sjukdom eller om yrseln, illamåendet och huvudvärken kan härledas till min nya kost.

Idag har jag hur som helst haft en helt okej dag. Tisdagen inleddes med ägg och bacon till frukost, följt av dagens träningspass på Nike+ (ett kort sådant som innefattade lite, lite löpning). Sedan var det dags för lunch och då stod lax med ost och grönsaker på menyn. Mycket gott!
Till kvällsmat blev det kyckling med en sås bestående av fetaost och ädelost, samt grönsaker. Även detta var gott.
Nu har jag precis kommit hem från en 4,5 km lång promenad, och ska nu göra ... ingenting! Typ, duscha och så. Måla lite. Prata i telefon.

Kommentarer
Postat av: therese

jag simmade 40minuter och 50längder men banan är inte riktigt 25meter så så långt var det ju inte... :)

2009-08-22 @ 09:33:57
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback