Hej, mitt nya liv

Uhh, det börjar kännas nu!
Idag har som synes skapat veckans matsedel samt träningsschema. Jag vet inte hur länge jag kommer orka vara så här organiserad, men det känns ändå bra att ha en översikt över vad som komma skall.

Hur känns det då?
Det känns ganska bra faktiskt. Jag är rädd, dock. Rädd för att jag inte kommer orka, rädd för att det kommer bli hemskt, rädd för att jag inte kommer klara det ...
Men samtidigt är jag förhoppningsfull. Jag försöker att se det ur en positiv synvinkel: det är inte ett superhårt schema. Lite uppoffringar får man vara beredd på. Men ändå ligger den där osäkerheten över mig som en tjock dimma. Hur kommer det egentligen gå? Det känns inte som att jag kommer kunna sova inatt. På den nivån ligger det. Det känns att det är något på gång.

Så, hej då my precious chips. Hej då min dipp. Hej då choklad, pizza, tacos och mycket annat som jag gillar.
Hej LCHF! Hej motion, grönsaker, fett och framgång. Hej mitt nya liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback